Sıkça Sorulan Sorular

 

Müşterilerimiz Neden Bizi Tercih Ediyor?
+ -

Fredawear, müşteri odaklı hizmet anlayışıyla, online alışveriş deneyiminizi en rahat ve keyifli şekilde geçirmeniz için çalışmaktadır. Moda dünyasında, farklı zevklere hitap eden şık ve kaliteli koleksiyonlarımızla, siz değerli müşterilerimize unutulmaz bir alışveriş deneyimi sunuyoruz. Yüksek kaliteli ürünlerimizi, en uygun fiyatlarla ve en iyi müşteri hizmetiyle sizlere ulaştırmak için her zaman yanınızdayız.

Siparişimde Değişiklik Yapabilir miyim?
+ -

Fredawear.com.tr üzerinden verdiğiniz tüm siparişlerde değişim ve iade hakkınız bulunmaktadır. Siparişinizi verdiğinizde bir hata olduysa veya değişiklik yapmak isterseniz, bize ulaşarak en kısa sürede yardımcı olabiliriz.

Şifremi Unuttum, Ne Yapmalıyım?
+ -

Üye girişi için kullandığınız şifrenizi unuttuysanız, anasayfamızda yer alan “ÜYE GİRİŞİ” bölümündeki “Şifremi Unuttum” seçeneğine tıklayarak şifrenizi sıfırlayabilirsiniz. Şifre sıfırlama linki, üye olurken kullandığınız e-posta adresinize gönderilecektir.

Siparişim Neden İptal Edildi?
+ -

Üye girişi için kullandığınız şifrenizi unuttuğunuzda, anasayfamızda yer alan “ÜYE GİRİŞİ” bölümündeki “Şifremi Unuttum” seçeneğini tıklayınız. Şifre sıfırlama linkiniz üye olurken kullandığınız e-posta adresinize gönderilecektir.

Sipariş Neden İptal Edildi?
+ -

Ödeme işlemlerinde yaşanan herhangi bir sorun nedeniyle siparişiniz iptal edilebilir. Kredi kartı işlemlerinizde, sistemimiz kesinlikle kredi kartı bilgilerinizi saklamaz. 3D güvenlik aşamasını geçip ödeme yaptıktan sonra, "Hesabım" ve "Siparişlerim" bölümünden sipariş durumunuzu kontrol edebilirsiniz. Kapıda ödeme işlemlerinde, onay mesajını almanız gerektiğini unutmayın.

Yanlış Ürün Geldi, Ne Yapmalıyım?
+ -

Eğer ürününüz hasarlı veya yanlış geldiyse, kargo görevlisinden "Hasar Tespit Tutanağı" tutturmanızı rica ediyoruz. Ayrıca, siparişinizin yanlış veya eksik geldiğini düşündüğünüzde, müşteri hizmetlerimize 0507 854 97 91 WhatsApp hattımız üzerinden ulaşarak destek alabilirsiniz.

Üye Olmadan Siparişimi Takip Edebilir miyim?
+ -

Üye olmadan verdiğiniz siparişlerinizi, sipariş numaranızla takip edebilirsiniz. Ayrıca, çağrı merkezi numaramızdan da destek alabilirsiniz.

Müşteri Temsilcisinden Sipariş Verebilir miyim?
+ -

Çağrı merkezi üzerinden müşteri hizmetleri aracılığıyla, havale veya kapıda ödeme ile sipariş verebilirsiniz. Kredi kartı/banka kartı bilgilerinizi, kişisel veri güvenliği nedeniyle yalnızca kendiniz girmeniz gerekmektedir.

Ürün Fiyatlarına KDV Dahil mi?
+ -

Fredawear.com.tr'de satılan tüm ürünlerin fiyatlarına KDV dahildir.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR